Kawaii boo
Happy Eid ! Part I
Rabu, 7 Ogos 2013 • 2:16 PTG • 0 comments



Assalamualaikum,

Setelah berkurun lama tak update blog,di pagi raya yang mulia ini aku terbukak hati sikit nak mengupdate *Siap tukar blogskin lagi gitu.Blog pun dah berkarat,bersawang,berjelaga,segala 'Ber' lah.Aku tarik muka dengan bibik indon yang aku upah suruh jaga blog aku . bukan tahu nak bertanggungjawab blog aku dah berkarat ni. *LawakHambar

MALAM RAYA

Ia selalunya terjadi.Kalau korang isi kuih,gelak-gelak huha-huha,main mercun, masak rendang,dodol,lemang,ke hape aku pulak kena marah tak  habis-habis.Macam duduk dalam sel penjara.Aku tak faham dengan porangai mama aku.Watlek beb,raya esok pun bukan malam ini.Lagipun mana ada orang beraya nak jelajah satu rumah.*Mak jemah je yang buat gitu.Masalahnya siap dapur,bilik,semua sudut kena kemas.Lepak sekejap je kena marah.Omaigad ! Last-last aku pun lari masuk bilik.Acah-acah kemas bilik.BUM!! tidoq lah XD wkwkwkwk.Pokpekpokpek.grrr

PAGI RAYA

Betting dengan aku yang mak akan membebel sampai ke pagi.Sebab apa pulak? kau rasa? sebab abah balik sembahyang raya lambat.Abah pun satu manusia.*memanglah manusi takkan alien pula.Adakah patut singgah sahur dulu di rumah kawannya makan.Hello *petik jari.I'm here want to salam minta maaf lah.We tunggu kat rumah like tunggul you boleh huha-huha lagi.That's my abah.

Onlyy abah and mama je yang menyempat *Aku dengar something.Kalauaku cerita kakak-kakak-kakak aku bersiap cemana.Korang berbuih baca.Okybai.SelamatHari Raya orang kampung!!
nantikan cerita nenek aku in part II



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME