Kawaii boo
Ghost Sweeper
Ahad, 12 Mei 2013 • 5:16 PG • 0 comments

Assalamualaikum

Baru-baru ini kebanyakan remaja sibuk tweet pasai hari ibu,Ibu kandung,ibu tiri,ibu angkat.
Mujur saja tiada ibu ayam.*eh,terlebih sudah.
So,pihak astro pun menarik pelanggannya dengan menayangkan filem-filem 
dari astro box office,HBO,Cinemax and others.aku yang tiada pakej 
best-best nih macam batak ahh melekat depan TV.

So,semalam aku melekat satu hari depan TV semata-mata nak tunggu cerita korea
GHOST SWEEPER.Terpaksalah aku layan cerita rumah kentang,kacang,
bawang dan sebagainya.Boleh tahanlah cerita hantu indonesia.Tapi
hantu itu kelihatan sungguh kejam.So scared,whatthehell*soreeyes

apa yang best sangat pasai ghost sweeper nih?
Jangan tanya aku.Pi ang tengok sendiri
kat youtube.Download kayy.

Yang aku suka sangat,first cerita ini comedy mystery.Second,ada crush aku yang handsome
gilaa kat dalam filem ini.Third,pelakon perempuan yang boleh nampak masa lampau ini 
sebijik muka adik crushh aku weyy.Gilaa cantik.bencinya tengok orang cantik.
kbyee


Tudiahh,suami aku*Eh,titiba iktiraf jadi husband.
Cantikk gilaaa^^

p/s:Perasan tak entry aku selalu tak ada ending.hahahh*Kayy tak lawak.Kbyee




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME