Kawaii boo
Fashion II
Sabtu, 11 Mei 2013 • 6:23 PG • 0 comments

Assalamualaikum,

uolls,iolls bosan di rumah.Jadi,iolls nak update blog setiap minit,jam,hari,bulan,tahu,ramadhan,syawal.Haippp,senyap alyn.*acah-acah marah.
Tak tahu dah nak story apa,jadi mohle kito bercakap fasal minat.

Aku?belajar memang fasal akaun.Akaun sana,akaun sini,akaun situ,akaun sanasini.
Tapi,secebis perasaan aku tak ada pun pada akaun.Akaun,jangan marah,nanti i belanja Cendol pulut kayy^^
aku teringinn nak jadi fashion designer.Teringin!Teringin!!Tak pun,penulis novel.Tak pun,apa-apa
yang berkaitan dengan Art.

Tapi-tapi-tapi,kalau nak jadi fashion designer nak kena pandai menjahit *Kata orang.
Sengaja tuh nak melemahkan semangat aku.Bitch.
Aku?Menjahit? Tak akan rapat.Kalau aku dan tidur kuak lentang,hmmp,sangat kamcing macam tak boleh pisah,uolls.Yeah,nak belajar menjahitlah-.-'
Lepas Sepiem ahh.kbye





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME