Kawaii boo
Her
Sabtu, 11 Mei 2013 • 5:58 PG • 0 comments



Assalamualaikum.

Hahah,mesti uolls pelik kenapa 'her'? why not him,those,these,it.Sibuk.Biarlah aku nak tulis apa.Her means dia bagi si perempuan.Dah faham?Tak*acah-acah marah.

Fahamkanlah,sendiri :') Dah faham?good.Aku nak feeling-feeling sedih hari ini bercerita fasal crush aku yang aku minat gila sejak form 4.First time nampak dia masa aku form 3,time tuh aku tak cam sangat dia.Sebab aku baru lepas berak keluar tandas.nak betulkan tudung,then dia ada kat depan cermin.Hoho^^ aku malas nak rerebut cermin aku blahlah.Then aku fikir 1001 kali.Siapa tuh? Hekk elehh,sekolah aku girls school kutt.Awat ada jantan tetiba depan cermin tuh.Pakai pinafore pulak.Garu tindas kutu aku pikiaq pasai dia.

Then,aku naik form 4,dia form 3*Nampak tak taste aku berlainan.Kalau dah handsome.Lelaki perempuan aku minat.hoi,minat je,tak nak aku kahwin sejantina-sejantinu .kau fikir aku nak kahwin dan tunggu anak jatuh dari langit?ridiculous.Kayy,sambung.Semua kawan aku kutuk-kutuk dia.Aku normal saja.*Bajet cool bhai ^^ Then,kalau dah hari-hari aku asyik pandang,siapa tak perasan.so,aku rasa dia perasan.Hikhik *gelak gedik .

Tapi-tapi-tapi,dia ada girlfriend.One side,aku fikir.Euwww lesbian.Second side,mommyy,why not me ? Kuajaq.Hari-hari  wa nampak dia balik jalan-jalan sama bajet sweet bagai.Citt ! Lu pikir wa jealous? Memang punn !Kbyee,layan lagu jiwang ah.Majuk.

p/s : aku story pasal dia sebab pagi tadi aku nampak klon dia di INTI college,original 100% lelaki.But masih chinese.Kbyee




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME