Kawaii boo
Fashion Designer
Sabtu, 11 Mei 2013 • 1:45 PG • 0 comments

Assalamualaikum

Eh,tengok tittle gegedik kat atas tuh.Rasa macam nak kena sepak laju-laju je kan?Semalam kan,aku buka youtube,niat di hati nak tengok iklan kak ton.Bukannya aku ketagih nak tengok iklan kak ton,cumanya aku yang kesian tak pernah tengok iklan kak ton.Sedih bukan? Itulah,asyik tengok running man,chomdang-dong Alice bagai.Iklan kak ton yang dah famous amos itu pun tak tengok lagi.Zaman batu!!

Continue to the story,akupun ternampak cara nak melukis dress,aku pun try ah tengok.Bapakk,sekali je aku terus minat.Ambik skecth book,terus melakar apa yang ada dalam otak comel ini.dan inilah hasilnya.Sungguh poyo.Tak suka sila blah pergi baca suratkhabar harakah,kayy.









Kbyee.

p/s : Rizalman,hatta dolmat,mohle ambik cheq jadi anak murid hang pa :))



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME