Kawaii boo
INTI college - SMK(P)Kapar
Sabtu, 11 Mei 2013 • 1:05 PG • 0 comments

Assalamualaikum,uolls.

iolls kat sini tengah berkipas.Panas gila wei,rasa macam nak berkuak lentang di dalam parit rasanya.Alang-alang tak ada swimming pool.Parit pak hang pun jadilah.*korek-korek hidung.Nampak tak tittle INTI kat atas itu? Apa? kau mesti fikir inti karipap aje kan? tahu dah.Otak makan.Kayylah.Mari dekat-mari dekat aku nak story.

Pada suatu pagi yang agak indah.tapi taklah indah sangat sebab kapar sangat panas walaupun waktu subuh sekalipun.haha*okay,tak lawak.Aku dan sakinah dan norita dan fariesha dan kak leha dan salina gomez pergi ke kolaj INTI di subang.Alang-alang free of charge,buat apa nak tolak peluang kan?sebenarnya aku tak ada niat pun nak pergi mulanya.Tapi lepas farah dan suriani menarik diri dengan rela,maka aku pun gegedik nak ikut saat akhir,Nasib baik ada tempat.

Bercerita pasal INTI college.first time aku jejak.Okaylahh.nak dibandingkan dengan kolej pro beranang yang  kakak aku tengah study sekarang ini memang jauh bezanya.Kolej kakak aku boleh disamakan dengan sekolah rendah aku.Sesuam kuku kaki.Tak adalah best sangat.Sebab dia swasta + minus kerajaan.Kalau INTI ini swasta sepenuhnya kutt.Kaya nampak.

Sambung cerita.Masuk je pintu utama.ada dua lembaga patung tegak kat depan atas tangga.Gilaa awesomee.Weee,dapat ilham sikit nak design lebih banyak dress.Cantik doe.Tak nak tekankan bab patung,aku nak tekankan di sini apa yang aku belajar tadi.

Tadi aku belajar about cara nak merangka novel.Apa yang aku minat semua ada kat situ.Sakinah aje yang bosan dengar ceramah dari mat salleh tuh.Aku fahamkan.Kena fahamkan,sebab aku minat gila nak tulis benda alah novel nih.Then,kitorang belajar cara  nak buat filem,filem pendek,panjang,sederhana semua bagai.Gilaa awesome dengan abang fasilitator yang gila bapak mak makcik pakcik nenek cucu atuk HANDSOMEE!!Rugi gila hanani tak ikutt.Nama dia ken kalau nak sebut slang mat salleh,Can.Nampak?

Uollss,iolls jadi penulis skrip tahu.Aww.Iolls sebenarnya nak jadi audiens je pun.Tup-tup kena jadi penulis skrip.Idea belacan sakinah lah.Kuajaq.Tak nak hampakan abang handsomee,terpaksa lah terima.Tapi video kitorang kalah.Yeah.Tapi tak apa,yang penting abang fasilitator handsome.Kbye.

p/s:Bas yang bawak kitorang pergi dan balik nampaknya tiada oksigen.Sakit kepala aku tahu ?-..-


muka aku sakai.Kuning,dua dari kiri.=.=




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME