Kawaii boo
gwig gwig yomi gwiyomi
Jumaat, 10 Mei 2013 • 12:05 PG • 0 comments



                                                              Assalamualaikum.

Alang-alang baru ada orang ingatkan tentang gwiyomi,aku pun nak update pasal gwiyomi jugak ahh.*Gedik
Ada apa dengan gwiyomi? Orang itu boleh tanya aku pernah tengok gwiyomi ke tak? hei,siapa yang tak pernah tengok gwiyomi duduk zaman batu.Mestilah pernah*kau nak marah apasal alyn?Kayy,sambung.Apa itu gwiyomi.Kau rasa apa?kumbang?kucing?Kutil? apa,apa? sila Klik sini.

Fenomena konon-konon comel ini dibawakan oleh ilhoon BToB.Then,Hari pun nyanyi lagu ini.After that,tersebarlah semua virus ini ke sekitar asia.Abang bangla pun tahu tau.Auuww..Yang aku paling gegeli tuh tengok si pondan tuh buat gwiyomi.Bapak ahh.Tetek fake.Tetunjuk.Sila abaikan je si pondan 2 ekoq tuh.Buat malu kaum perempuan jeh.lagi satu yang dari filipine.Euww.Kalau kau tengok komfem muntah punya depan lappy.Jijik gilaa.Rasa nak baling jeh orang tuh.Tak malu.Fikir comel cenggitu.Menyampah pulak.

Dalam banyak-banyak jejaka comel,aku suka abang handsome ini buat.Sini.sumpah comell weii.Macam crush aku yang ke 13579.Abang.Nak couple.Ihikk *Dah,boleh baling aku dengan lemari penyimpanan barang *ayat rossa hachooo!!Kalau abang ini baca,mampuhh aku.Elehh,tak punya.Dia mampu faham bahasa Thailand jelah kutt.Aku nak mengata dia pun boleh kat sini.Kbye.

p/s:Teringin nak tengok abang kacak aizat amirul buat gwiyomi.Mesti kacakk gilaa.*melting**Dia tak ada masa nak gwiyomi bagailah alyn -,-






Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME